Projecten

S± levert projectmanagement op het gebied van het inkoopactiviteiten zoals het formuleren van RFP’s, het (Europees) aanbesteden van facilitaire (soft) services en performancemanagement. Doorgaans bestaat er behoefte om de kwaliteit van de overeengekomen dienstverlening met een derde partij, dan wel van de eigen afdeling te controleren. Meten is immers weten! 

S± heeft een eigen meetsystematiek ontworpen voor het meten van de klantvriendelijkheid en effectiviteit op het gebied van receptiedienstverlening, beveiligingsdienstverlening en telefonie. 

Meer informatie

Onderzoek door middel van anonieme bezoeken, Mystery Visits, levert u een gedetailleerd beeld op van het verloop van het verkoop- en servicesproces, de performance van de medewerkers, de beleving van de (front office-) omgeving en de invloed van deze drie factoren op het imago. Op basis van onze onderzoeksresultaten hebt u alle instrumenten in handen voor verbeteracties en het optimaliseren van de klantbeleving.Via Mystery Calling maken wij een complete scan van uw telefonische visitekaartje. We brengen niet alleen de telefonische bereikbaarheid voor u in kaart, maar ook de kwaliteit en beleving van de telefonische contacten. En belangrijker: we reiken u concrete verbetermogelijkheden aan voor het optimaliseren van uw telefonische communicatie én het versterken van uw imago.

S± voert kwaliteitsinspecties uit op de uitvoering van schoonmaakonderhoud met behulp van het unieke CleanScope® systeem voeren onze gediplomeerde VSR inspecteurs/controleurs VSR metingen uit door heel Nederland.

LAATSTE NIEUWS:

Nieuwe opdracht

In samenwerking met AIM4 voert S&PM een opdracht uit bij CRV. CRV is wereldwijd  marktleider op het gebied van Veeteeltveredeling. De opdracht betreft de aansturing en verdere professionalsering van de afdeling Facilities en Procurement.

Gemeente Krimpenerwaard

Onlangs heeft S&PM  de opdracht bij deze nieuw gevormde herindelingsgemeente verworven voor het uitvoeren van periodieke schoonmaak controles.